Thursday, May 12, 2011

Bazgolada



Nastavljam u revijalnom tonu. Nakon sirupa od bazge, evo jednog zanimljivog receptića za marmeladu. Mislim da naziv sve govori - kombinacija jagoda i bazge. Kako je sezona jagoda u punom jeku, nije loše iskoristiti ih za nešto kada sezona nije. Nisam ljubitelj svježih jagoda i zbilja ih rijetko jedem, ali marmeladu obožavam. Ovo je moja prva marmelada ikad napravljena i bila sam jako ponosna na sebe kad sam vidjela da mi je odlično ispala.



Sastojci

1 kg očišćenih jagoda
5 cvjetova bazge ili 100ml sirupa od bazge
75 dkg šećera
1 limun - sok
1 želin



Priprema

1. Jagode očistiti i isjeckati na manje komadiće. Ako radite sa cvjetovima bazge njih prvo očistite i otkinite sa peteljki te dodajte jagodama. Ako radite sa sirupom njega samo dodajte jagodama.

2. Staviti želin pomiješan sa dvije žlice šećera te ostatak raditi po uputstvu na vrećici.

3. Dodati sok od jednog limuna. Dobro je cijelo vrijeme miješati i paziti da se ne zalijepi za dno posude.

4. Kada ponovno zavri, kuhati još oko 5 minuta uz stalno miješanje i skupljanje pjene koja se digne na vrhu.

5. Gotovu marmeladu lijevati u tople staklenke.


Ja nisam imala cvjetove bazge pa sam radila sa sirupom.



3 comments:

  1. Krasno izgleda, obožavam jagode.
    Veliki pozdrav Irena:)

    ReplyDelete
  2. Joj ovo planiram isprobati pa nikako, stvarno super izgleda, zamišljam si na kriški raženog kruha za doručak,divno :)

    ReplyDelete
  3. http://www.coolinarika.com/preview/recept/bazgo-lada/

    ReplyDelete